Oproep voor vrijwilligers

Bij KBO Putte zijn we op zoek naar vrijwilligers die op allerlei gebied de vereniging kunnen helpen.                                                                Momenteel zijn er ongeveer 20 vrijwilligers die enthousiast meehelpen bij diverse werkzaamheden. Denk hierbij aan bestuurlijke functies, redactionele werkzaamheden en het organiseren van evenementen. Daarnaast kennen wij ook vrijwilligers die eenmalig inzetbaar zijn. Zij helpen bij het bezorgen van kerstpakketten, bemannen een stand bij een evenement, of helpen op een andere manier bij het realiseren van een project.

Wij zijn blij met de inzet van al deze mensen, en organiseren ieder jaar voor hun inzet en hun bijdrage een Vrijwilligersdag. Via de VNG is voor alle vrijwilligers een verzekering afgesloten.

Om meer dan 270 KB0 leden ontspanning, cultuur, sport en beleving aan te bieden, heben wij uw hulp nodig!

Bestuurlijke functies en vrijwilligers
Vrijwilligers zijn het fundament van de vereniging. Gelet op de ervaring die veel senioren hebben vanuit hun werkzame leven zou een groot potentieel aan vrijwilligers kunnen bijdragen aan de activiteiten van de KBO. Wij zijn op zoek naar deze vrijwilligers. Bent u er een van? Laat het ons weten. Wij willen graag in een persoonlijk gesprek uw vragen beantwoorden.

Momenteel zijn we op zoek naar bestuurlijke functies.
Daarnaast zoeken we nog enkele vrijwilligers voor bijvoorbeeld bezorgen van nieuwsbrieven en maandblad ONS

Hebt u interesse of wilt u meer informatie stuur dan een e-mail naar KBO Putte, via kbo.putte@gmail.com

Het Bestuur